lördag 6 juni 2015

Ibland har man tur

För någon vecka sedan tipsade Linda på sin blogg om en tävling där man kunde vinna ekologiska hudprodukter från Cosmetique. Jag deltog på skoj och råkade vinna! Tänk sån tur. Igår hämtade Maken ut mitt paket och nu har jag redan hunnit testa det mesta och det verkar bra. Speciellt med en liten baby tätt inpå en ofta så känns det bra med ekologiska produkter. Jag vill inte ha en massa parfymer och kemikalier i närheten av henne! Eller Hubbe heller för den delen.... Soothing salvan testade jag också på Hubbe efter att han badat i morse och den verkade ljuvlig. Farligt bara det här att nu kommer jag högst troligt att måsta beställa mera sedan då mina vinster är slut!
Min vinst! Duschgelen, schampoot och soothingsalvan är redan testade och är härliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar