måndag 22 juni 2015

Vardag för några dagar

Dagens frukost. Kokt ägg, Lidls yoghurt med nektarin och kokos samt en stor kopp amningste. Jag vet nu inte om amningstet verkligen hjälper men gott är det i alla fall! Och på rådgivningen sa de att te kan orsaka ont i magen hos små babysar. 
Så var Maken tillbaks på jobb och Hubbe tillbaka på dagis för några dagar. Innan det om några veckor blir dags för ledighet nummer två denna sommar. Jag passar på att njuta lugnet det är med bara ett barn hemma. Och med tanke på vädret så är jag också glad att Maken inte tog semester ännu... I skärgården skulle man ju nästan inte kunna vara med två små barn när det är 13 grader ute. Idag skall gravidkläderna rensas ut ur garderoben och så skall jag försöka ta tag i ett litet syprojekt. Få de hur mycket Lillasyster tillåter. Om det slutar regna skulle jag gärna gå en liten promenad också. Lugn måndag hos oss med andra ord. Väldigt skönt tycker jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar