lördag 13 juni 2015

Mera kläder

Igår åkte Lillasyster och jag iväg på ett litet första äventyr med bilen. Hittills hade vi bara varit på promenad till butiken, men eftersom det gick bra så vågade jag mej iväg ännu lite längre. Vi åkte till Grani och hälsade på Housewife-Maria för att shoppa lite flickkläder som blivit för små hemma hos dem. Perfekt upplägg. Och nu har lillasyster några fler små rosa, blå och grå söta plagg. Dessutom lyckades jag hålla mig och inte köpa för mycket. Men lite tjejiga grejer måste man ju ha....
Det var denna blåa Newbie jeansklänningen som jag bongade på Marias Instagram som var orsaken till besöket! Så söt. Nu måste Lillasyster bara få ett par strumpisar så kan vi ta den i användning. Kanske senast på midsommar.
Små söta koftor har vi nästan inga, jag använde inte riktigt sådana på Hubbe... Och nu i och med halvsomrigt väder känns det väldigt behövligt med några små koftor. Oj oj, Lillasyster kommer nog vara välkläddast i stan har jag på känn!

2 kommentarer:

  1. Alltså våra töser måste ju få träffas i sommar ! Tycker ni behöver ta en dagstrip till Ekenäs ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det skulle vara jätteroligt! Men det kan var lite svårt för mig att ta mej till Ekenäs, har troligen inte bil de dagar Maken jobbar :/ Och med två barn blir det lite för mycket tror jag... Kanske ni kan komma till Esbo istället?! Och borde vi ännu bjuda med Elin/Sigge och Linda/Minou också. Riktig bloggbabyträff :)

      Radera