torsdag 25 juni 2015

Supermorsan

Idag är första dagen som jag är ensam med båda barnen. Och hittills har det gått fint. Just nu sover de båda samtidigt till och med. Känns nästan som att vinna på lotto! Det är ju nog aningen mer utmanande att få iväg två barn ur huset, på morgonen än bara ett. Som tur är det sommar nu och vi åkte iväg med bilen så jag behövde inte klä på så mycket kläder på någon av oss. Tror jag tänker försöka lära Hubbe klä på sig själv tills halare och vintersäsongen är här nästa gång, haha. Inte nog med att jag lyckades få iväg oss alla i tid så gick vi ännu ut på stan för att äta lunch. Visserligen med Mosse/Syrrans som sällskap och psykiskt stöd men ändå. Lillasyster sov hela tiden och Hubbe åt en massa sushi. Jag känner mej ganska så bra måste jag medge. Lite som en supermorsa faktiskt. Få se om känslan håller i sig också när jag tar med de två avkommorna till matbutiken på eftermiddagen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar