torsdag 3 juni 2010

Nedräkning....

Snart snart... Sex and the city tvåan på bio med de bästaste flickorna! Kan det bli mycket bättre?! Jag försökte att inte läsa så mycket av recensionen i dagens husis som faktiskt totalsågade filmen. På andra ställen har jag också läst mycket blandade åsikter. Att dialogen är konstgjord, kläderna underbara, skådisarna ser slitna ut etc. Jag är dock ganska säker på att jag kommer att älska filmen. Det gör inget om det är klichéartat och sockerdrypande. Jag älskar sånt. Det blir hiskeligt spännande att se vad som hänt sen första filmen slutar. Lite vet jag ändå eftersom jag sett trailern och en dokumentär om filmen från Sveriges tv4. Jag fundera till och med att sätta på mig klackar filmen till ära.. Hmm..

"Carrie" och "Samantha" på premiären av filmen någonstans i USA. Wow, så höga skor Carrie har, typ 20cm höga!! (bilden är lånad från Ebbas blogg)

1 kommentar: