fredag 11 juni 2010

Regn och oproduktiv dag

Regnet bara öser ner. Usch vad deprimerande! Tänk att det kan påverka humöret så mycket. Jag är såå en solskensmänniska. Dessutom har jag inte fått något vettigt gjort idag. Typiskt! Nåh, kanske det blir ett effektivt och produktivt veckoslut istället.

Jag väntar så på flytten. Det skall bli så kiva att få pyssla i eget hem igen. I Bangkok kändes det ju inte riktigt som ett hem och vi hade ju inte några egna grejer eller så. Jag vill tända ljus, fixa på balkongen, laga mat, städa (ja till och med det ser jag lite fram emot) och packa upp och ordna allt fint! Can't wait!

Lite drömlägenhetsbilder som inspiration för flytten....


Ljuvliga kuddar... tänkte kanske försöka sy liknande själv.


En dag skall jag ha sjuan stolar och ellips bord...

Härlig välkomnande hall!

Så här vill jag också ha det på vår balkong.,, Morgonmål och massa blommor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar