lördag 12 juni 2010

Så det blåser!

Herregud så det blåser där ute. Emellanåt tror jag att hela höghuset här i Otnäs skall välta. Det viner och dånar så det låter som åska. Hoppas att Erics familj inte blåst bort på väg ut till Solö!

Annars tittar jag på fotboll. Tittade faktiskt på fotboll igår också. Och jag gillar det. Det är spännande och underhållande. Jag hejar på Danmark, Holland och Christiano Ronaldo och på Becks om han också är med! Eric tror att England vinner hela kalaset. Jag tror Holland... Inte för att jag vet någå, men jag bara gissar.

Tycker ni att fotbolls-vm är kiva eller hemskt?

2 kommentarer:

  1. ja tycker nog de e ganska tråkit...int för att ja ha kolla någå men...ja hejar också på cristiano ronaldo, fö hans skull kanske ja tilome kan titta nån match där han spelar...

    SvaraRadera
  2. Nej, det är inte tråkigt alls! Jag har hittills tittat på ALLA matcherna och tänker se england-USA ikväll också! Det finns ju dessutom flera andra spelare som är snygga som man bara inte hört talas om...

    SvaraRadera