tisdag 8 juni 2010

Trött

Jag är trött. Jag har nog sovit bra på natten och många timmar, men jag känner mig ändå hängig och hela kroppen är liksom slut. Kanske det beror på för mycket skumppa? Idag är första dagen på hela fem dagar som jag inte dricker skumppa.... Bara jag inte håller på att få någon flunssa!

Hotellöppningen igår gick riktigt bra. Rolig idé med finsk design och loppisfynd i de 13 rummena. Och jag blev imponerad av att det är så gott som slutsålt för hela sommaren! Efter hotellöppningen blev vi inbjudna till Erics morbror Nicu på vad vi trodde en liten sallad innan vi skulle köra hem igen. Elina hade dock typ bakat och fixat hela dagen och vi blev bjudna på ljuuuvlig trerätters sommarmiddag med bl.a. sill, nypotis, grillade biffar, jallu och rabarberpaj. MUMS! Måste fara på Zumba ikväll för att bränna bort allt som jag åt. Är nästan mätt fortfarande. Deras landeställe där i Tvärminne var också helt ljuvligt fint. Jag bara älskar Finland och skärgården på sommaren. Det finns nog inte mycket som är vackrare. Inte ens paradisstränder i Asien!

Idag var jag på varamiespalvelu för att prata ifall de skulle ha något jobb till mig. Men inget lossnade ifall ännu. Men håll tummarna. Jag gick också till bibban och släpade några sommartentböcker så att jag åtminstone kan göra något vettigt på dagarna! Vettigt med tråkigt. Nåja, bara några tenter kvar nu av studierna.


Fina bilder som gör mig lite mindre trött, jag hittade dem på den utmärkta inspirations siten etsy.com, där finns massa fint...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar