måndag 5 maj 2014

Full fart

Vacker vappenbukett som ännu är fin på vårt soffbord. Härligt med färg!
Pust! Här är det full fart som gäller just nu. Både då det gäller Hubbe, som nuförtiden går och promenerar omkring som om om han aldrig gjort något annat, och mig själv som far och flänger Helsingforsregionen runt. Under veckoslutet har vi hunnit med bland annat: brunch, promenader, parkhäng, gäster på middag, familjebastu, två-årskalas och städning av klädskåp. Idag har farten forstatt. Jag har varit på möte på jobbet angående hösten (berättar mer sen, känns så skönt att ha det fastslaget!), besökt två barnbutiker och klämt på resevagnar live (nu vet jag nog vilken det blir) och hämtat upp en huuto-fyndad miniliten resesäng som skall med till USA, lagat lasagne och haft syrran på besök samt ätit lunch på stan. Så ni kan kanske förstå att jag inte precis haft tid att blogga. Men men, nog om mitt busyga liv. Nu skall jag lägga trött liten filur och ta igen mej en stund på soffan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar