tisdag 13 maj 2014

Sandlådefashion

Senaste fyndet! Splitternya gummistövlar.
Jag har fyndat på tori.fi igen! Wihuu. Var just till Sello efter ett par splitternya Tretorn gummistövlar med lapp och låda och allt kvar, för bara halva priset av vad nya kostar. Hon som köpt dem hade just fått barn och foten hade vuxit i och med graviditeten så de var nu för små för henne. Men perfekta för mig! Jag behövde nämligen ett par nya gumppare. Mina fina rosa Hunters är ju underbara men, min nya sandlådejacka är röd/orange/korallfärgad och det passar inte alls med rosa... Dessa svarta är perfekta. Jag är mycket nöjd. Nu finns det inga orsaker till att inte gå ut till sandlådan även i regn och rusk... Jag kommer vara fashionablaste mamman i kvarteret.
Min nya jacka klarar också av regn och stormar.
Klädd för sandlådan! Eller bara för vanlig finsk sommar....

2 kommentarer:

  1. Vad är det för jacka, Didrikson? Den är hur som helst snygg! Skulle nog behöva ngt liknande själv tror jag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp en didrikson! Jag är väldigt nöjd efter ett par veckors användning och rekommenderar stort :) Perfekt vid sandlådan, på stan eller ute på havet :) Inte för varm och inte för kall!

      Radera