torsdag 26 mars 2015

Fjädertavla

En enkel akvarell med fjäder i svart och grått, konst just i min smak.
 Vi har en ny tavla i vårt hem. Ni kanske minns mina sovrumskollage med fjädertavlorna från Etsy?! Min bloggkollega Nora, som är jätte kreativ och duktig, målade kort efter mitt inlägg dessa fina tavlor. Jag tog kontakt med henne och nu har hon målat en till mig på beställning. Den är så fin. Fast den skall nog inte stå där på skåpet, satte den bara dit för att fota. Tror den får komma upp i vårt sovrum faktiskt. Maken gillar ändå inte de tavlor vi har ovanför sängen nu, så det passar bra att byta. Kanske det får mig att ta tag i resten av sovrumsfixandet också?! Hittills har det inte hänt någonting alls.... 
Börjar ni tröttna på bilder på mitt skåp snart?! Heh, men tavlan passar ju också riktigt bra här faktiskt.... hm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar