måndag 16 mars 2015

Gäsp!

Den dåliga marsmånads-måndagskarman fortsätter. Idag har Hubbe och jag varit vakna sen klockan fem i morse. Jag vet inte riktigt vad det var som gjorde att han vaknade, men mellan 5-6 var det mesta bara fel. Han var törstig men ville inte ha vatten, skulle ha apan i sängen men slängde bort den, täcket var fel, allt var bara nej nej och inte inte. Lite efter klockan sex fick han komma till vår säng, men ingen sov något mer efter det... Frukosten och påklädningsrumban fortsatte i samma "inte-anda". Stackarn, inte lätt att vakna för tidigt på fel sida. Hoppas han har en bra dag på dagis ändå. Han var riktigt glad när jag lämnade honom där i alla fall. Ja, för Maken hade supertidigt morgonmöte idag så jag fick sköta dagislämningsrumban ensam också. Som plåster på såren var rusningstrafiken mindre än vanligt och morgonen extra vacker. Det verkar bli en lugn dag på jobbet och det känns som kaffet redan kickat in. Positivt tänkande ni vet!
Hiss-selfie på väg upp till jobbet. Jag ser inte ens sååå trött ut. 
Så här vackert var det vid Hanaholmen där jag lämnade bilen! Ljuuuvligt. Tänk vad solen kan göra för humöret?! Och havet får mig att längta till sommaren och landet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar