lördag 22 september 2012

Min nya kärlek

Jag har uppdaterat mig till nutiden. Min gamla Nokia i snäckskalsmodell från 2006 har äntligen bytts ut mot en Iphone. Och som jag älskar min "nya" Iphone. Den är så fin. Ljusrött skal och en miljon behändiga appar, bara ett par knapptryck bort. Instagram, facebook, wahatsapp, wordfeud, spotify, bloggen, reittiopas, fruitpop osv. Ja allt man kan behöva och inte behöva. Igår köpte jag ett "armband" för phonen som jag kan spänna fast på armen då jag skall ut på springtur och i spotify har jag fixat ihop en ny springpepplista. Jag kommer springa hårdare än aldrig förr. Allt tack vare min Iphone.
Jag hjärta min nya telefon....
Tusen tack till Makens far som hade en extra och gav den till mig (även om homeknappen inte fungerar perfekt är telefonen ändå perfekt i mina ögon)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar