fredag 7 juni 2013

Dammfritt


Vackra rosor som jag fick av Pappa igår då han var här och lekte med Hubbe en sväng. Vårt vardagsrum till höger. Dammfritt och nästan färdigstädat inför dopet. Hubbe ligger och sprattlar i sitt gym.

Hemmet börjar vara relativt dammfritt inför helgens dop, så snart kan jag börja koncentrera mig på maten. De mesta kommer dock fixas först imorgon för annars håller det inte sig färskt och fräscht tills på söndag. Efter kl. 16.30 kommer jag dock inte fixa någonting alls mer för då kommer jag bänka mig framför tv:n. Prinsessbröllop kan man bara inte missa! 

3 kommentarer:

  1. Vad fint det ser ut och det blir säkert spännande med dop! Kommer du att avslöja på bloggen vilket namn han fick eller förblir han Hubbe?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag tror att han nog förblir Hubbe här på bloggen. På så sätt känns det som att jag håller honom mer privat. :) Hoppas ni förstår!

      Radera
  2. Naturligtvis, det är ju du som har all rätt att bestämma, och jag förstår bra ditt beslut!:) Orsaken till att jag egentligen undrade var att du tidigare skrev att han får det namn du tycker är världens finaste, och DET blev jag ju sidu nyfiken på, haha:)

    SvaraRadera