tisdag 5 januari 2016

Reafynd

Så fina plagg, från Zara. Koftan är det sötaste jag någonsin köpt tror jag!
På mellandagarna åkte vi in till centrum  en kväll för att kolla lite snabbt på rean. Det var väl främst Maken som var i behov av lite nya plagg egentligen. Men jag kunde inte hålla mej från att kolla på babykläder också. På Zara hade de massor fint och massor nedsatt! Jag fyndade denna ursöta rävkofta och en liten grå tunika med stjärnor. Just i Lillasysters stil och smak. Nu är hennes vårgarderob rätt klar. Att shoppa med två småbarn är väl dock kanske inte det smidigaste, så jag hann tyvärr inte kolla på killkläderna alls. Så stackars Hubbe han blev utan. Som tur växer inte hann i samma takt som Lillasyster just nu så han får väl klara sej med de plagg han har.... 

2 kommentarer:

  1. Jaa, sååå sött! Hade inte heller gått förbi rävtröjan. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var totalt omöjligt! Den är bara sååå fin.

      Radera