söndag 2 december 2012

Bloggala inspis

Nu på onsdag är det återigen dags för bloggala på Korjaamo. Temat är venetiansk maskerad. Kul tycker jag. Mindre kul är att jag bara har typ en klänning som går på mig, och att investera i en ny som man kan ha bara en gång känns väldigt onödigt. Så det får bli det som hittas i skåpet. Masker har jag flera fina att välja på, vi hade ju samma tema på nyårs festen ifjol och då pysslade jag några masker. Om jag skulle ha obegränsad budget och platt mage skulle jag kunna tänka mig att ha någon av följande outfits på mit på onsdag...
Bloggala 3

Svart och lite dramatiskt.
Bloggala 2

Galaprinsessa i glitter och guld.
Bloggalan 4

Mera guld och underbar fjärilsmask.

Bloggala 1

Eller kanske plommonlila och glitter?!

8 kommentarer:

  1. hejs- vill du låna nån klänning av mig? har många som går även med mage ;) en svart chiffong aktig och en knallblå av samma klänning :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, men jag hinner inte på något sätt komma och låna :/ Och som tur är den som går på mig riktigt fin :) Så det blir nog bra ändå.

      Radera
  2. Varifrån är klänningarna och de där guldskorna (båda)?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du klickar på bilderna så kommer du till Poyvore där du ser alla uppgifter om produkterna jag använt i kollaget :)

      Radera
  3. Supersnygga kombinationer! Borde du bli stylist kanske ? ;)

    H, Titi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, stylist skulle nog vara ett sjukt roligt yrke... Hm, kanske jag borde fundera på att byta branch :)

      Radera