onsdag 19 december 2012

Får de stanna?!


Jag beställde Sorelskor från Brandos härom veckan. De hade dem nämligen på halva priset och då kunde jag ju inte låta bli... Men nu kan jag inte bestämma mig för om de skall få stanna eller inte. Särskilt vackra är de ju inte. Men sjukt praktiska och sköna. Och hör inte Sorel-doijor typ till en hemmamammas måste-ha-fotplagg? Jag kommer nog garanterat få användning för dem kommande vintrar i pulkabacken och parken osv. Uggsen blir ju genomblöta om det är lite mera snö eller plusgrader!

Så vad tycker ni?! Skall de få stanna eller åka tillbaka?!

7 kommentarer:

  1. Stanna stanna! Dom är ju jättesöta! :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker dom får stanna. Du är ju å ljusröd av dig och så tror jag, som du säger, att du kan ha stor nytta av dem i parken med Hubert :)

    SvaraRadera
  3. Absolut stanna!
    Ingela

    SvaraRadera
  4. Det jag ännu sku säga om Sorels är att dom är galet praktiska under vintern och är inte så hala som t.ex. UGGsen,(du får absolut int slinta nu som gravid!). Tröttnade själv för ett par vintrar sen på mina blöta och hala UGGs (ganska platta är de ju dessutom) och har inte behövt ångra mitt Sorel-köp!

    SvaraRadera
  5. Stanna röstar jag på också! Köpte mina Sorels förra vintern och de är nog superpraktiska! Så skönt att inte behöva bli kall eller våt om fötterna. Väntar på att få gräva fram mina i Finland;)

    SvaraRadera
  6. De får stanna! Tack för era åsikter :) Månne jag inte kommer vara mer än nöjd! Och det kan väl inte vara fel med ett par rosa skor ;-)

    SvaraRadera