söndag 9 december 2012

Julklappstips

Jag brukar köpa julklappar enligt principen: "Ge bort något du själv skulle vilja få". Då brukar det allt som oftast bli bra. Speciellt om personen jag köper till är lite lik mej, eller annars bara har bra smak... 

Knåpade ihop två inspirationskollage med idéer på vad man kan ge i julklapp. Dessa idéer gäller kanske främst för gåvor till kvinnor, väninnor, systrar och mammor!

Julklappstips

Vantar, mössor, sjalar, ljusstakar, doftljus, ljuskoppar, armband, telefonfodal, nyckelknippa, skönhetsolja, neccesär, pjamis, bodylotion, örhängen, kuddar, armband....

Klicka på collagen för att få reda på varifrån produkterna kommer och var de kan köpas!

mera julklappar

4 kommentarer:

  1. Kan inte du tipsa om vad man ska köpa till sin man eller pojkvän också? Puss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hm, skall försöka komma på något. Fast jag skulle faktiskt själv också behöva tips! Har ingen idé vad jag skall ge Maken min... Han påstår att han inte vill ha nånting alls...

      Radera
  2. Joo, håller med aida! vad kan man ge utöver böcker, kalsonger, dvd, klocka, verktyg och allt det där andra vanliga?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skall försöka komma på några tips :) Fast allt det där vanliga är kanske inte så illa ändå?!

      Radera