fredag 21 december 2012

God Jul Hanna

Jag har redan länge drömt om en Beck Sönder Gaard sjal med stjärnor. En ny klocka har också stått på önskelistan eftersom min gamla Triwa börjar vara så sliten. Eftersom jag varit alldeles extra snäll i år så bestämde jag mig för att ge mig dem båda i julklapp (dessutom fick jag skatteåterbäring...). 
Beställde hem grejerna från Country Dreams
Till Hanna från Hanna. Goood Jul! Alldeles extra lämpligt kom paketet idag. Och jag är så glad och nöjd med båda köpen. Sjalen blir perfekt även som "amningssjal" i vår. 

4 kommentarer:

  1. what a lovely watch:)

    http://prettyinpinkbride.blogspot.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank You :) I bought it as a christmas gift for my self.

      Radera
  2. Emma från Vasalandet22 december 2012 kl. 17:47

    God jul Hanna! Kramar <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack det samma <3 Hoppas vi ses på nyåret! Kram

      Radera