tisdag 13 oktober 2015

Babybesök och yogakväll

Om man just fått baby så måste man ju få lite blommor! Lillkillen fick också ett paket. En liten filt och en skallra. 
Idag har Lillasyster och jag hälsat på världens minsta baby. Eller han var ju nog helt normal babystorlek för att var två veckor gammal, men han kändes bara så minimal. Var Lillasyster verkligen så liten för bara fyra månader sedan?! Så underbart litet mirakel. Och jättekul förstås att våra barn är så jämngamla. Roligt både för dem och för oss då vi nu är lediga samtidigt. 

Efter babygoset så plockade jag upp min syster på hennes jobb och så åkte vi efter Hubbe. Eftermiddagen gick i ett huj och i kväll har jag ännu varit på yoga. Så skönt! Det var dessutom lämpöyoga i varmt rum. Jag njöt så av att bara slappna av och koncentrera mej på kroppen. Det behövs minsann som tvåbarnsmor ibland. Att bara vara och andas helt själv. Ingen som avbryter mej i en timme. Ah! Jag går gärna igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar