måndag 12 oktober 2015

Måndag morgon

Måndagsmorgnar hos oss är väldigt chill nu för tiden. Vi bytte ju Hubbes dagisdagar så att han nu går ti-to istället. Så skönt med riktig mjukstart efter veckoslutet. Jag är ännu i pjamas, Hubbe tittar på netflix och Lillasyster tar sin morgonpowernap. Snart skall jag nog ta tag i dagen, gå i snabbdusch, klä på mej och börja fixa inför våra lunchgäster som dyker upp och mindre än två timmar. Jag vill absolut hinna ut idag också, ännu en härlig höstdag med sol och krispig luft. Igår gick vi en så lång promenad att både Maken och jag var helt svettiga och slut när vi kom hem. Skönt! 

Denna morgon blev det bananplättarnas återkomst hos oss. Fast Hubbe gillar inte så jag fick äta alla själv. Jag satt litelite honung på och sen en massa kokos. Gott!
Lillasyster var inte nöjd i sittern så hon fick ligga på golvet istället, där sprattlade hon sen hur nöjd som helst.
Titta Pappa, rosorna jag fick av dej för TVÅ veckor sedan är ännu så här fina :)

2 kommentarer:

  1. Imponerande. Vackert!

    h, Pappa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Imorgon måste jag nog slänga dem, men de har varit helt otroliga!

      Radera