måndag 2 februari 2015

Lyxveckan

Jag har semester denna vecka. Men jag har ändå beslutat att ha Hubbe på dagis måndag-onsdag som vanligt. Nästa vecka har jag nämligen också semester så då får han vara hemma. Och det är så otroligt skönt att vara helt fri. Jag kan liksom göra exakt vad jag vill när jag vill det, nånting jag inte precis blivit bortskämd med de senaste två åren. Mina planer för vad jag skall hinna med under mina lediga dagar är givetvis astronomiska. Men bara jag hinner med ens en bråkdel är jag nöjd. Extra lyxigt dessutom att vårt hus är tiptop städat från golv till tak av andra personer än mig denna förmiddag. Så nu behöver jag inte ens städa denna vecka. Jag är så glad och nöjd att det inte är klokt. 
Jag ser nu lite skum ut på bilden, men det var den enda som inte blev suddig av de typ tio shots jag tog just. Så de får nu vara så här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar