torsdag 26 februari 2015

Vårstilen

Jag vet inte om ni har märkt, men det finns knappt någon snö där ute mera. Och det har varit plusgrader i flera dagar, också på nätterna! När jag hade min yllehalsduk på mig igår fick jag hett när jag gick ute. Det samma med uggsen. Det börjar liksom bli vår på allvar! Så ljuvlig. Nu är ju min egen vårgarderob lite begränsad på grund av växande magbump, men som tur kan man ju piffa med roliga accessoarer. Jag tänker mig solglasögon och sköna ballerinan eller joggingskor. Också Hubbes vårgarderob borde inventeras och snart tas fram. Om jag får hett i yllehalsduk så månne inte han också får hett i vinterhalaren och tjocka vantar och mössa! Härligt härligt med vår. Lite inspis i form av collage.Vår

Så här ser jag gärna ut i vår. Kläderna ovan är från H&M. Skorna likaså. Sjalen från Accessorize och solgalsögonen från Forever21. 
Vår2

Eller så här! Snyggt snyggt. Skorna är på önskelistan!
Vår-Hubbe

Det här vill jag gärna ha till Hubbe. Halaren och softshell jackan, samt båda pipona kommer från Nameit. Stjärnblusen och jeansen från Lindex. Skorna är Kavat och duffeljackan från Mayoral. 

2 kommentarer:

  1. Ååh, var har du hittat dom där fina Name It-kläderna? Har du något favoritklädesmärket för H?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hittade dem på Name-its hemsidan! Man kan klicka hem dem därifrån också om man vill. Name-it hör faktiskt till ett av mina favoritmärken för Hubbe. Prisvärda och bra kläder tycker jag. Andra märken som jag gillar är Polarn och Pyret, Benetton och Mayoral. H&M däremot har jag inte varit nöjd med kvaliteten...

      Radera