onsdag 4 november 2015

Onsdagslista

Har total bloggtorka så kör med en lista. Hittade denna hos Pia.

Säg något som du är stolt över men som du aldrig får tillfälle att skryta om?
Hm. Jag kommer inte på något riktigt. Jag brukar ta mej tillfälle i akt och skryta om det är något jag är bra på. Men extra stolt är jag givetvis över mina barn. Fast dem har jag skryter jag om typ dagligen :)

Vilka är dina ofta använda emojis?


Vad gjorde du igår? 
Körde Hubbe till dagis. Var med Lillasyster till rådgivningen. Dammsög hemma. Började fixa på dockhuset. Körde efter syster från jobbet och efter Maken som hade bråttom till farsdagskaffe på dagis. Åkte hem med syrran och Lillasyster. Lagade mat. Hängde på soffan typ hela kvällen, tittade på bland annat Buu-klubben och PH. Gick för sent och sova.

En bild som symboliserar denna dag?
Det är Makens födelsedag idag! Så detta snöre underhöll både Hubbe och Lillasyster i morse och ligger nu på vårt golv. 
Vad åt du till frukost idag? 
Två rostade smörgåsar med skinka och ost. En stor kopp te. Lite äggröra.

Hur såg du ut som artonåring?
Som nu hoppas jag, haha! Tyvärr har jag ingen bild på datorn som skulle vara så gammal. Men den äldsta jag hittade på facebook är från 2004. 

Vilket är ditt senaste köp?
I måndags köpte jag hobbyfärg till dockhusmåleriet.

Är du allergisk mot något? 
Noup, ingenting.

Hur länge har du varit utan sömn som längst?
Inte så länge. Jag klarar inte av det. Kanske max 24 timmar som längst när man festat till riktigt länge på morgonen under studietiden?!

Vilken tid på morgonen vaknar du? 
Kring sju vaknar oftast något av barnen så då vaknar jag också.

Hur ser du oftast ut till vardags? 
Sköna jeans, amningsvänlig överdel. Håret i svans men snurra vid pannluggen. Inget smink. 

Ett ord som du aldrig lyckas stava rätt?
Accessoar?! Fast nu tror jag det blev rätt på första försöket.

2 kommentarer:

  1. Nog ser du ju lika ut nu som då nog! Men räkna kan du inte något bättre ändå tydligen. 2004 var för 11 år sedan, då var du ju 19 år enligt mina beräkningar...och då skrev du studenten! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hups, matte har aldrig varit min starka sida. Ändrade nu texten, hehe.

      Radera