torsdag 24 april 2014

Florida-tips?!

Vi planerar en resa till Florida i sommar. Dryga tre veckor har vi tänkt stanna. Flygbiljetter till Miami är fixade men resten är ännu lite öppet. Nån som varit i Florida?! Vad skall vi inte missa? Var är det bäst att bo, lägenhet eller hotell? Var bokar man bäst? Bil har vi tänkt hyra förstås. Jag tänker mig kanske Miami Beach, Fort Lauderdale, Key West och eventuellt Orlando.... Det skall bli så skönt och härligt att resa lite igen. Och nu efter Oslo-resan så är jag helt säker på att det kommer att gå hur bra som helst med Hubbe. Han är en riktig liten jet-setter som anpassar sig snabbt och lätt till nya platser och händelser. Ifall ni har andra super tips för längre resor med ett-åring så tar jag tacksamt emot sådana också :)
Senast vi var ute på resa såg det ut så här. Skumppa på uteservering. Hääärligt!
Två turister i Oslo. Snart är vi turister i Florida. Första gången till USA!

2 kommentarer:

  1. Hej hej hej vad roligt! Kommer ni hit å hälsa på också? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller kommer ni dit?! Jag watsappade dej men vet inte om du använder wattsap...

      Radera