tisdag 22 april 2014

Sommar i april

Bubbelvatten ute på terassen. Papperssugrören från Tiger var en totalsucce enligt Hubbe. 
Så spännande att se vad som kikar upp i rabatten. Detta torde vara några tulpaner jag tryckte ner i november... Jag kallar Hubbe för tussilagon pga hans fina gula solhatt. Bilarna är favoritleksakerna just nu!
Vilket väder vi har! Jag vet att alla skriver det och påpekar det överallt på sociala medier men jag bara måste det jag också. Jag menar det är inte varje år sommaren börjar i april. Det är inte så illa att vara vårdledig dagar som dessa. Vi har njutit ute exakt hela eftermiddagen. Först på egna terassen och sedan i husbolgates sandlåda. Min näsa är till och med lite rosa av all sol. Hemmastöket som jag borde ha sysslat med idag har bara fått vänta. Jag hinner nog städa och tvätta andra dagar. Idag prioriterade vi solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar