fredag 4 april 2014

Oslo-shopping

Jag hann faktiskt gå ett kort litet varv i några butiker i Oslo. Det mesta är ju svindyrt, så man har inte såå lust att spendera. Men det fanns en hel del härliga butiker. Norrmännen har ju såå bra smak! Just sånt jag gillar, pasteller, pudrigt, mjuka toner och lite bohemchict, både då det kommer till kläder och inredning. Lite smått och gått i inredningsväg fick faktiskt följa med hem. Tyvärr hann jag inte besöka leksaksbutiken Sprell, men jag hann kolla skyltfönstren och den såg fantastisk ut! Kanske lika så bra. Det skulle ändå inte ha rymmats i väskan och kredigränsen på mitt kort kanske skulle ha spängts....
Fina rea-servetter, te-burk (har faktiskt letat länge efter en snygg enkel modell!), cupcakeformer och dynvar (putetrekk på norsk) med stjärnor. Allt från den mycket trevliga butiken Kremmerhuset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar