lördag 10 mars 2012

Jag hittade den...

...den perfekta brudklänningen alltså. Dessutom var det ödet som förde oss samman. Vi hade nämligen inte bokat några provtider utan hade bara tänkt gå runt i olika butiker och se ifall vi ändå får pröva. När vi kom in i butiken så sa den söta virriga försäljardamen att de just fått en avbokning. Cirka tio minuter senare kom ett annat brudgäng som inte rymdes in, sådan tur att vi inte kommit femton minuter senare. Försäljardamen hade också alldeles just tagit fram en klänning och hängt den längst fram och samtidigt tänkt att månne denna klännings brud kommer in i butiken till näst. Och där stiger vi in. Och klänningen satt som en dröm. Just sådan jag drömt om. Jag är så glad! Hurudan klänningen är får ni dock först se i augusti ;-)

Lycklig blivande brud. 

6 kommentarer:

  1. Åh åh åh, usch vad spännande vill ju se nu! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr måste du nog ännu vänta i fem månader. Hehe :) Men jag lovar att det är den finaste klänningen någonsin!

      Radera
  2. Neeeej! Men så länge kan vi inte vänta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sorry! Fästmannen får inte se den före det och han läser bloggen...

      Radera
  3. Ja, men just det! Vet han alls vad det är för stil på den? Vi väntar med spänning!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han kan kanske gissa men annars så har jag nog inte avslöjat något ännu.. :)

      Radera