onsdag 21 mars 2012

På nattygsbordet

Jag gillar att läsa om kvällarna. Försöker att alltid ha minst en bok på gång. Bäst gillar jag svenska deckare, chick-lit och böcker som boostar och utvecklar självkänslan. På mitt nattygsbord finns för tillfället följande bokhög. Läser både Kallentoft och Hetsa inte upp dig över småsker där hemma. Varvar lite varannan kväll. Kallentoft för piggare kvällar och ett par korta kapitel i Hetsa inte upp dig-boken för tröttare kvällar.
De två översta håller jag på att plöja igenom för tillfället. 
De här böckerna hittas på Fästmannens nattygsbord. Software testing, Zlatan och teh Upside of Irrationality. Hm.. Det skiljer sig ju nog en del från mina deckare och hömppäpömppä böcker. Men huvudsaken är att man läser. Och Zlatan-boken vill jag nog också läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar