onsdag 23 oktober 2013

Jag säljer bort allt...

Nå inte riktigt men nästan! Nu inför flytten så rensar jag verkligen i skåpen. Allt skall bort. Och dumt är det ju att slänga grejer som är hela, fina och i bra skick bara för att vi inte använder eller behöver dem. Så därför försöker jag sälja allt som säljas kan. Jag har redan sålt en del, både via Huuto och Syrrans Garderob. Förra veckan fick jag även meddelande om att min brudklänning nu äntligen hittat en ny ägare tack vare Lovebirds-butiken. Så skåpen töms men plånboken fylls, eller inte fylls direkt men bättre än att slänga i varje fall...
Bland annat dessa plagg finns till salu på Syrrans Garderob...

2 kommentarer:

  1. Duktigt! Har försökt göra samma, vissa saker går bättre åt och andra inte alls. Nu har jag sluta sortera, och tänker bara flytta över allt i nya lägenheten och så planerar jag att ta ett bord på Kaivarin Kanuuna i början av nästa år.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag känner mig faktiskt sjukt duktig :) Nu hoppas jag bara att nån köper alla mina huuuto-objekt också. SG-grejerna har gått åt rikigt bra :) Och jag tror nog också det blir kirppis i något skede av våren sen, vi har nog ännu alldeles för mycket stuff...

      Radera