fredag 7 augusti 2015

Fredagsfiilis

Vilken härlig dag. Ljuvlig sommarvärme där ute och vi har haft en så bra fredag hittills. Mamma-barn-baby-brunch på förmiddagen inne hos en Väninna i stan med fyra mammor och totalt 6 barn. Och Hubbe somnade inte ens i bilen på väg hem som jag var säker på att han skulle göra efter allt spring och ståhej. Så istället somnade han här hemma i egen säng, och lillasyster råkade sova samtidigt så jag passade på att lägga mig ute på bakgården med min mellanmålslunch och en bok. Så härligt! Ikväll får vi grillgäster och imorgon åker vi ut till skärgården igen. Inte är det höst ännu. Bra att vara ledig denna augusti minsann.
Eftersom jag brunch-ätit hela halva förmiddagen blev det en sen lätt-late-lunch med bara bär, banan, kokos och yoghurt idag. Gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar