onsdag 19 augusti 2015

Lite späckat

Augusti rusar på. Det har varit lite mycket på sistone känner jag nu. Jag var så ivrig när vi kom hem från den lata semestern att jag ju ville träffa alla och göra allt, helst på en gång. Så nu har vi haft fullt upp i tre veckor. Och likadant fortsätter det i en vecka till. Loppisförsäljning, babyluncher, rådgivningsbesök, dopförberedelser, hinna vara ute, mammaträffar, kräftisar, grillmiddagar, träffa prästen, ringa kela, gå på möten och fixa trädgården. I september skall jag ha det lite lugnare har jag bestämt. Inte program varje dag och åtminstone inte två per dag. Nu har vi haft till och med tre grejer inbokade samma dag och det är lite för mycket. För fast det mesta är roliga saker som ger energi så tar det också. Och för Lillasyster och mej som inte riktigt ännu hittat någon hemmarytm känner jag att det behövs lite mer slappande också. Men en vecka till i samma takt först... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar