söndag 16 augusti 2015

Rensa rensa

I typ ett år har jag planerat att boka ett loppisbord och sälja bort lite av vårt överflödiga stuff. Men vissa saker är svårt att få gjort tydligen. Ikeakassar fyllda med grejer har jag nog lyckats med men inte bord bokat. Turligt nog hade min kompis Emma bokat ett bord för tre veckor nu i augusti, men sålt så bra redan under första veckan att jag fick ta över den tredje. Så imorgon blir det äntligen av. Kassarna står redo och väntar på att de färdigt prissatta grejerna skall radas upp på bord nr.81 på Akseli i Mankans imorgon. Välkommen att fynda bara. En persons skräp är en annans skatt eller hur det nu heter....
Hela utrymmet under vår trappa är fullt med grejer som förhoppningsvis kommer gå åt som smör i solsken nästa vecka på loppiset... Jag har satt riktigt billiga priser, de mesta mellan 0,50-4€ för att bli av med så mycket som möjligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar