tisdag 25 augusti 2015

Önskelista

30-år
Min önskelista för i år.
1. Jag gillar vackra anteckningsblock som jag kan skriva listor eller annat i.
2. Fin sjal från Syster P.
3. Armband med hjärta från Sophie by Sophie
4. Den "svenska" muminmuggen
5. Bugaboo runner- chassi med adaptrar till donkeyns sits
6. 2 lampor från danska bestlite
7. Låga svarta Hunterstövlar
8. Marc Jacobs väska
9. Marokansk keramik från Tine K
10. Kitchen Aid, helst vit
Idag har jag exakt två veckor kvar som Twenty-something. Två veckor till min trettionde födelsedag. Trettio känns nog som en ganska bra ålder. Det enda som stressar mig är att tiden går så fort, annars har jag inte minsta ålderskris. Jag har liksom uppnått mina mål som jag satt ut för mej själv. Jag är gift, äger min bostad, har magisterpapper från universitetet, har rest till långt över tio länder och är mamma till två underbart fina barn. Inte så illa för en trettioåring med andra ord. Dessutom älskar jag födelsedagar, och allra mest min egen. Så det skall nog gå bra att fylla 30 år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar