lördag 18 februari 2012

Bloggbrunch bland annat

Bra lördag! Började morgonen med en lenk. Sen var jag på bloggbrunch på Moko med ett riktigt trevligt gäng. Därefter kaffe och shopping på Stockmanns med Fästmannen (istället för att skriva gradu, får ta igen det imorgon!!) och nu skall jag just vidare på vinkväll till Mickis. Inte illa alls! Dessutom har Fästmannen städat lite här hemma. Superb lördag alltså
Var lat och tog inga egna bilder så jag lånar en av Fagerdam. Bakom mig trevliga Henrika.

3 kommentarer:

  1. Verkligt roligt att träffas! Nästan lite dåligt med en fästman som städar när du kanske behövde en orsak att inte skriva på gradun ;-) ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så sant så! Men säg det inte högt jag vill ju ändå inte att han tar och slutar städa helt totalt...

      Radera