torsdag 16 februari 2012

Födelsedagsbrev

Mina underbara barnvaktsbarn, som jag barnvaktat sedan de var två år gamla, fyller år på lördag. Nu då de redan är stora och inte behöver barnvakt så ofta så ser vi inte längre på samma sätt som tidigare. Men de är ändå viktiga för mig fortfarande. Och jag tror åtminstone att de tänker på mig med ibland. För att komma ihåg deras födelsedag har jag därför pysslat lite kort och kuvert som jag fyllt med diverse smågrejer. Plus att jag skrev ett långt brev också. Hoppas de blir glada då breven ploppar ner i postlådan om några dagar :) Jag skulle i alla fall bli gald över ett ljusrött brev med godis, läppglans, tarror och diadem.... (hoppas förresten att de inte läser min blogg, för då vet de ju vad det kommer få!)
Innehåll...
Utehåll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar