söndag 12 februari 2012

Vem vill ha en tub av Doves nya balsam?!

Precis som Smulan har även jag registrerat mig som Buzzador för evigheter sedan men inte nappat på någon kampanj förrän nu! I förra veckan fick jag hem ett stort paket med Doves nya Nourishing Oil Care som är som ett balsam och inpackning i ett. Testade själv det under senaste hårtvätt och det verkar mycket bra. Håret blir mjukt och lent. Balsamet doftar gott och jag tycker det är så praktiskt att det är både balsam och inpackning i ett! Vanligtvis kör jag inpackning en gång i veckan men med den här sparar jag tid då jag slipper trixa med båda :)

Jag har ännu åtta små tuber med Nourishing Oil Care som jag får dela ut till vem som helst. Tänkte att nån av er kanske vill pröva?! Först till kvarn gäller. Haken är att man måste ha möjlighet att komma efter sin tub av mig (från Hfors centrum) samt att man måste registrera sitt testande på buzztrackern

Så vem vill ha gratis testtub?!

8 kommentarer:

  1. Jag vill! Om du får böcker (läs din helsinkimail) så kan jag få nån tub? :) Kommer nästa helg till H:fors!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Läst och svarat. Du ska få en tub och jag skall få böcker :)Jej!

      Radera
  2. Hejs Hanna! Jag vill också jättegärna testa! Och sku såklart också vara roligt att träffa dej irl! (: Glad måndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jo du kan få en tub! Maila mig på hannafinne(at)hotmail.com så ska vi se om vi inte får till en dejt :)

      Radera
  3. jag targärna en, skicka den me grannen (om de passar dem), ser dom på lö :-)

    SvaraRadera
  4. jag kan testa, hoppas jag hinner få en :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo du hinner också få en! Hur rör du dig i centrum i veckan?

      Radera