torsdag 9 februari 2012

Dagens inspirationsdos

Jag känner för lite fin inredningsinspis idag. Har inte hunnit vara hemma och fixa så mycket som jag skulle vilja på sistone. Så nu har jag hemskt lust att vårpimpa det lite hos oss. Kanske med lite pasteller? Nåt sånt här kanske?!


 Vita plankgolv. Det är ju bara för snyggt. Vita möbler är inte heller illa. Bilden till vänster från Carmoebel och till höger från agent bauer. Gillar båda mycket!


 Lite vår i vår soffa skulle vara trevligt. Kanske med pastelliga kuddar, blommigt och fina ljusstakar?! Bilden till vänster härifrån och den till höger är från greengate.


Älskar älskar skåpet till vänster. Det finaste skåpet som finns. Med ännu finare innehåll. Pallen är också söt. Tror det är en vanlig ikeapall som målats! En marokansk puff i vitt skulle jag inte heller tacka nej till. Ljuskopparna och brickan är också helt i min smak. Bilderna via pinterest!

6 kommentarer:

  1. oj. jag sku kuna bo i rummet högst upp till höger. tänk nu vitt trägolv. voi huhu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet!! Jag drömmer sååå om ett vitt trägolv med breda plankor. Så sjukt fint.

      Radera
  2. Jag vill ha pallar! Eller golvdynor, sånadär asiatiska - mysigt och utrymmessparande! (:

    SvaraRadera
  3. Vi har redan fyra sittpuffpallar, men de är bara fyrkantiga tråkiga från Ikea. Marokansa vita i läder skulle nog vara finare... Tidigare har jag sett liknande på Indiska, men vet inte om de har mera!

    SvaraRadera