söndag 5 februari 2012

Gårdagskvällen

Gårdagskvällen var riktigt lyckad. Maten blev god och alla var glada:) Tänkte lägga ut recpten på bloggen i veckan. Lättare och godare middagsmat kan man nämligen inte göra, dessutom vill jag lova att menyn är rätt så idiotsäker. Man kan liksom inte misslyckas. Här lite bilder:
Jag dukade det finaste jag kunde samtidigt som jag smuttade på lite skumppa. På fönsterbrädet stod tulpanerna och var vackra.
Sen anlände gästerna från andra sidan trappuppgången (ja, vi bor grannar!) Efter god middag flyttade vi oss till vardagsrummen för lite Bezzervisser spelandet. För husfridens skulle spelade vi i mixade team. Jag+Fille mot Fästmannen+Madde. Båda lagen vann varsin omgång, jämlikt så det förslår! På bilden ser man också hur jämt det var .

4 kommentarer:

  1. Såg din kille när vi var av och an för att söka brunchbord på Crustum. Tänkte bara meddela :D

    SvaraRadera
  2. Haha! Jo jag vet att han var där :) Moikka du?!

    SvaraRadera
  3. Du har vågat dig på blixten ser jag - öppnar helt nya möjligheter eller hur :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp :) Det är sååå stor skillnad. Men bättre sent än aldrig... Överhuvudtaget så börjar jag så småningom nu veta var man hittar alla olika inställning. Gör lite skillnad för bilderna det med, att inte hela tiden fota på auto ;-)

      Radera