måndag 6 februari 2012

Systramiddag

Igår kväll träffades vi med mina underbara småsyrror över en av våra återkommande systramiddagar. Lite skumppa, fondue och valvaka. Trevligt som vanligt. Tänk som tur att mina föräldrar inte nöjde sig med bara mig ;-)
Skumppa :)
Yngsta systern.
Mellansystern.
Äldsta systern (även kallad den vita systern...). Mellansysterns sambo skymtar i bakgrunden. Han var dock inte med hela kvällen utan stack snabbt iväg på jobb...
Systrarna har tydligen samma väsksmak... Man måste kolla noga när man gick hemåt för att kolla att det var rätt väska man fick med sig :) Kolla förresten hur fint golvet i hallen är hos min syster! Schackrutigt!!
De bästa systrarna i hela världe    



6 kommentarer:

  1. Har du börjat förbereda för sommaren nåt till balkongen ännu ? eller är det för tidigt ännu kanske ?=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att det kanske är lite tidigt ännu?! Ifjol satte jag fröna i slutet av februari. Men det värsta är att vi inte längre har någon balkong eftersom vi flyttat :( Har nog funderat på att odla lite chili och örter ändå i köksfönstret. Men det är ju inte riktigt samma sak...

      Radera
  2. Hahaha, underbart med väskorna! Då är man allt bra lika. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp :) Vi har lika bra smak alla tre...

      Radera
  3. Hur smakade skumppan?

    Undrar er skumppasponsor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo tack mycket gott :) Doften var rätt fruktig med smaken var torr och bra. Den slank åtminstone ner väldigt lätt!

      Radera