söndag 5 februari 2012

Bokbyte

Bloggen har fört med sig så mycket roligt som jag aldrig ens hade kunnat tänka mig då jag började blogga för drygt två år sen. Vänner, fester, prylar och nya bekantskaper. Senast i raden med trevligheter tack vare bloggen är en stor hög med böcker. Maria efterlyste nämligen någon som ville byta böcker med henne på sin blogg och jag nappade. I torsdags kom hon via oss och vi bytte varsin kass med pocketar. Så nu har jag en massa härliga böcker att läsa. Perfekt! Så bra idé. Vi var både helt överens om att göra det här igen då vi hunnit läsa och lagra på oss mer böcker igen. Kanske man kan ordna en större bokbytarträff bland bloggare med massor med gamla böcker?! Och en likadan med kläder och skor... Hm?!

En massa "nya" böcker att plöja under våren. Svårt att välja vilken det skall bli till näst...



4 kommentarer:

  1. Sååå bra! Tack igen! Jag har lite samma dilemma, svårt att välja vilken man ska börja med. Roligt problem dock :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv! Det var ju din fantastiska idé. Jag började med Mari Jungstens första igår. Spännande direkt.

      Radera
  2. Jag är SÅ med på bokbyte, recenserar för tidningar och bokblogg och får (+köper) en massa böcker :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jee! Fast kanske det då är så att du har läst allt som alla andra har emedan vi andra blir super glada av att få alla dina fina böcker?!

      Radera