onsdag 13 november 2013

En liten titt

Hubbes sovhörna börjar bli riktigt mysig tycker jag. Tavlor skall ännu upp på väggarna
Äntligen börjar det bli lite trevligt i något rum här hemma åtminstone. Alla lådor är nu uppackade och det mesta har hittat sina rätta platser. Just nu är det mest jobbigt fix kvar, som jag dessutom inte kan göra själv. Så som att hänga upp lampor, gardiner och tavlor. Jag hoppas att Maken har ork att vara flitig någon kväll eller på veckoslutet så en del skulle bli gjort... I Hubbes rum ser i alla fall sovhörnan riktigt trevlig ut. Jag hittade nämligen en fin stjärnlampa på Asko (jag vet, min stjärnmani börjar gå lite smått överstyr...). Bredvid byrån står förresten ett tapetprov... med stjärnor! Men jag tror inte det blir någon tapetsering just nu i alla fall. 

2 kommentarer:

  1. Vill Hubbe ha tavlor med Byllerbybarnen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Faktiskt så har vi redan tavlor till hans rum :) Men de skall bara hängas upp!

      Radera