tisdag 26 november 2013

Fler fynd

Snart måste jag byta bloggens namn till fyndbloggen! Det är nämligen inte klokt vilka fynd jag bara fortsätter att göra. I måndags besökte jag och Hubbe det nya Kierrätyskeskus som öppnat i Knektbro. Jag har redan länge planerat att jag vill ha en stor fåtölj till Hubbes rum, där man kan sitta och läsa kvällsaga eller annars bara mysa mellan lekvarven. Jag hade spanat in mig på denna från Ikea. Hade till och med kontaktat några på tori.fi som hade liknande ok billigt till salu. Tänkte att jag köper en begagnad och så pimpar jag den bara med nytt överdrag. Nå tror ni inte jag hittar en på Kierrätyskeskus. För bara TIO euro. Så bra. Så nu har vi en ny fin fåtölj i Hubbes rum. Överkastet kostade inte många tior det heller. Jag är återigen mer än nöjd över mitt fynd. 

1 kommentar:

  1. oij vad härlig fåtölj! :) vill också ha en likadan! <3

    SvaraRadera