onsdag 6 november 2013

Förmiddagsdrömmar

Lite mer inspiration för vårt nya hem... Hur länge månne det tar innan vi har det just som jag vill ha det!? Min största mission just nu är att leta gamla möbler på tori.fi och huuto... Roligt roligt, men svårt!
Jag skulle vilja ha en stor fin korg som jag kan bära byket i upp och ner för trappan. Vårt tvättrum är nämligen nere emedan sovrummen och klädskåpen är i övre våningen! Snygg terass som kan inspirera lite för hur jag tänker mig att vi skall ha det nästa vår.
Snygga detaljer! En lite liknande skänk skulle jag vilja ha i vår hall... Och bollljusslingan är så mysig nu i novembermörkret.
Lampor har vi nästan inte alls ännu... Inte nya fina mattor heller! Det bör funderas på hurudana vi vill ha. Kanske lite som ovan?!
Härliga rofyllda sovrum. Just nu är vårt sovrum inte alls rofyllt utan bara fullt med mina klädhögar som jag håller på att sortera... Gah!

Alla bilder via Pinterest!

2 kommentarer:

  1. Det är ju det som är så härligt med inredning, det blir aldrig exakt som man vill ha det, alltid kan man göra några små förbättringar/förändringar. Annars skulle det ju bli tråkigt :)

    SvaraRadera