söndag 24 november 2013

Höst- och vinterinspis

Jag har knappt hunnit ägna en tanke åt vad jag har på mig denna höst. Det har liksom inte funnits varken tid eller intresse för det. Bara det går snabbt på morgonen, känns bekvämt och ser någorlunda representabelt ut så har det fått duga. Inte konstigt att jag inte bloggat någå klädinspis då heller... Men nu funderade jag ändå lite grann. Om jag skulle ha tid att gå lite i butiker och om jag skulle ha råd att köpa lite nytt så då kanske det skulle bli något i den här stilen. Detta skulle passa för att uppdatera en hemmamammas garderob i höst/vinter... Snyggt men samtidigt varmt, skönt och bekvämt.

Höst-vinter

Varma tröjor och tröjklänningar. Rejäla boots och lite roliga accesoarer.
Höst-vinter

Väskan ser superfin ut. Jag skulle behöva en ny då min nuvarande håller på att rämna. Uggs är de skönaste skorna på hösten och vintern och varma snygga jackor behöver man alltid.

(Alla kläder kommer från nätbutiken Bootz!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar