söndag 3 februari 2013

Babyshower

Jag kom just hem från min Babyshower! Även om jag blev lite överraskad, så anade jag nog att något skulle ske ikväll. Innan jag for iväg till Marika så sa jag till Maken att jag  nog tror att det blir babyshower ikväll. Och det blev det ju. Så roligt! Och så mycket fina presenter. Wow! Tuuuusen tack alla fina vänner och familjen. En massa god mat fick vi också. Och så lekte vi roliga lekar förstås. Babybingo, gissa ordet bebis på många språk, uppskatta snöre runt magen och så fick alla förstås gissa födelsedatum, vikt, längd och namn för vår baby. Tre andra bebisar var också med under kvällen så det var sannerligen full rulle. Här hemma känns det nu konstigt tyst...
En hel Ikeakass med presenter till vår Hubbe!! TACK! Så fina saker. Överst en blöjkaka "bakad" av Marika.

3 kommentarer:

  1. Hälsningar åt fina Hanna från San Francisco! Synd att ja int kunde va med! Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi får ha privat babyshower sen när du kommit hem igen :) Hur länge är du ännu borta? Kramar

      Radera
  2. Ja kommer hem nästa helg! Jag återkommer om dejtdatum :)

    SvaraRadera