fredag 1 februari 2013

Morgonillamående

Jag mår illa. Har mått lite smått illa flera morgnar nu. Men idag känns det precis som i början av graviditeten  Har liksom ingen lust att ens äta frukost. Blä. Hoppas det snart går om. Misstänker att bebin trycker på någon nerv eller på magsäcken som gör att jag mår illa. Eller sen är det bara morgonillamående på grund av hormoner igen. Oberoende så är det inte trevligt. 
Trots illamående och gravidkrämpor bestämmer jag mig för att vara GLAD och lycklig idag :)

4 kommentarer:

  1. Äsch då, hoppas det går över snart! I vilket fall som helst så är det ju inte länge kvar nu tills ni får träffa Hubbe, och då orkar man ju kämpa lite extra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gick över just efter att jag publicerat inlägget och jag kunde äta en portion havregrynsgröt med god aptit :)

      Radera
  2. Härligt attillamåendet gick över! Du är underbart positiv. Stort like för det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror starkt på positivt tänkande. Allt går bara man tror och vill :)

      Radera