måndag 11 februari 2013

Tine K:s ljuskoppar

Eftersom mitt hemoglobin stigit så fint tills dagens rådgivningsbesök beslöt jag mig för att unna mig en liten belöning. Så på hemvägen från hälsostationen gick jag via Nougat och köpte de uuurfina ljusglasen från Tine K, som jag trånat efter redan länge. En i klart glas och en i grått. De passar just så fint på vårt ljusfat här hemma som jag hade tänkt mig. Helt perfekt.
En i grått glas och en i klart. Doftljuset, som också är Tine K, har jag fått i gåva. Det doftar ljuuuvligt!
Jag gillar verkligen vårt silverfat med ljus Så gott som varje kväll är det i bruk och ger underbart sken i vårt vardagsrum. Själva fatet är också dansk design och jag köpte det för ca. ett och ett halvt år sen från Benico på Georgsgatan.

2 kommentarer:

  1. Jag ÄLSKAR Tine K-lyktorna, har båda höga och låga och man kan ju ha blommor i dem också! Har själv också för tillfället ett litet ljusstilleben på en silverbricka jag ärvt av min mormor :) Mycket nyfiken på de där doftljusen, har petat på dem flera gånger!

    SvaraRadera
    Svar
    1. De hade inte de små doftljusen i Nougat igår. Bara det stora och det var lite pricey tycker jag... Men de doftar nog ljuuvlgt! Just så där passligt mycket.

      Radera