torsdag 21 februari 2013

Torsdagen

Idag är jag trött. Måste till och med sova på eftermiddagen. Nästan två timmar slumrade jag till på soffan till ljudet av skid-VM på tv:n. Kanske det var förmiddagens shopping som tog kål på mig. Jag besökte nämligen loppiset Vekarakirppis i Arabiastranden (gjorde en del fynd, jee!) samt gick en tur på stan. Köpte lite smink och hårprodukter, det kan säkert behövas så man känner sig lite fräsch sen mellan allt ammande senare i vår. Här lite snapshots:
Världens bästa Make hämtade blommor åt mig igår då han kom hem från jobbet ♥ Orsak: att  jag varit så duktig på att vara gravid :)
Dessa skall göra mig snygg i vår . På Kicks får man nu tre för två av deras egna produkter. Första intrycket är iaf bra.
Jag har inte svalt en korgboll fast det ser lite ut som det. 

3 kommentarer:

  1. har alltid undrat hur de där concealerna fungerar i olika färger?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag måste faktiskt fråga i butiken för jag visste inte heller. Men de olika färgerna kan användas till olika delar av ansiktet. Så här:
      Gul neutraliserar röda partier såsom ytliga blodkärl, blemmor etc.
      Orange neutraliserar blåa toner i ansiktet som t ex under ögonen.
      Beige används för att ljusa upp de båda färgerna och som bas på t ex ögonlocken.

      Radera
  2. oj, en sån fin make du har

    SvaraRadera