tisdag 19 februari 2013

Söt sötare bebigrejer

Internet är en farlig plats. Via min pinterest så råkade jag surfa in på ett par nätbutiker med underbara bebikläder och attiraljer. Det är så farligt. Jag har varit mycket nära att knappa in kortnumret och klicka hem en massa gulligt. Men hittills har jag lyckats hålla mig. Fast ifall det kommer en liten hormonstorm kan det nog vara kört... Ja menar kolla bara så ljuuuvliga saker!
1. Yllehalare från Fournier 2. Stjärnblus härifrån 3. Bebiuggs från Smallable 4. Dregglis med stjärnor från Sweet William 5.Vagnprydnad med virkade bollar från Fournier 6. Sovpåse från Smallable 7. Virkad apskallra från Australiska Ladeda kids 8. Kanindräkt från BabyGap 9. Collegedräkt med huva från babygap 10. Cashmeresockor härifrån 11. Söta skor, också från Smallable

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar